Nici nu stiu cu ce să încep, cu părțile pozitive sau cu părțile negative?
Hai ca incepe cu cele pozitive
Inainte de toate, numele asa zisului "proiectant" e Search Corporation
Părțile pozitive :
* Malul e proaspăt asfaltat
* Avem piste și trotuare pe mal
* Avem cateva subpasaje noi
* Avem noi stații de vaporeto, care din câte am înteles sunt prost proiectate ( Sunt prea aproape de mal, iar viitoarele vaporetto nu se vor putea apropia atat de mult de mal)
* Vom avea mobilier urban nou
Părțile negative, văzute de mine ca pieton și biciclist
* Pe anumite porțiuni pista de biciclete și trotuarul sunt atât de înguste încat nu poți merge linistit nici ca pieton nici ca biciclist.... cand iți vine cineva din sens opus trebuie sa te feresti, in cazul biciclistilor sa cobori de pe pistă !
* Asfaltul si bordurile sunt deja deteriorate din cauza utilajelor folosite la reamenajarea malurilor
* La podurile Stefan cel Mare, Dacilor, Mihai Viteazul si Train (pe partea cu Vaporul) nu exista subpasaje, lumea fiind nevoita sa traverseze la suprafata intersectiile aglomerate
* Prin spatele viitoarelor statii sau chioscuri (nu stiu exact ce se va construi acolo) trece pista de biciclete.
După ce vor aparea constructiile in acele locuri, pista va deveni un real pericol, fiind in curba de aproape 90 de grade, biciclistii nu vor mai avea vizibilitate si se vor intampla accidente
Să nu fiu înțeles gresit... sunt și segmente mai "bine proiectate", piste/trotuare drepte si late...din păcate prea puține
P.S. Spatiu au avut suficient, dar a lipsit voința
Voi reveni cu noutăți :)
Facebook -> Piste de biciclete in Timisoara
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu