•S-au asfaltat inca 8 km de pista pana aproape de localitatea Uivar, avand asfaltati in momentul de fata 20 km de pista din cei 37 km de pe teritoriul Romaniei.
•S-au montat "stalpisori" reflrectorizanți din 25 in 25 de metri.
•S-a marcat cu vopsea aproximativ 10 km de pista.
•Podul de lemn de la Utvin a fost reabilitat, mai exact, vopsit si repavat cu scanduri noi.
International Cycle Path Timisoara-Zrenjanin
•S-au montat "stalpisori" reflrectorizanți din 25 in 25 de metri.
•S-a marcat cu vopsea aproximativ 10 km de pista.
•Podul de lemn de la Utvin a fost reabilitat, mai exact, vopsit si repavat cu scanduri noi.
International Cycle Path Timisoara-Zrenjanin
Podul de lemn de la Utvin, inainte si dupa reabilitare
Pista de biciclete pornește în apropierea podului feroviar Modoș, pe malul stâng
al Begăi, până in Utvin unde se traverseaza pe malul drept peste un pod
de lemn.
După Utvin pista mai trece prin 3 localitați până să ajungă la graniță :
Sânmihaiu Român, Uivar și Otelec, lungimea totală pe teritoriul
României fiind de 37 de km.
Lătimea pistei de biciclete este de 3,5 m din care 2 m sunt asfalt iar
restul de 1,5 m (0,75 m pe ambele părți ale piste) este balastru.
Sârbii vor asfalta partea lor de pista, urmând ca la graniță să se
construiască un punct vamal, bicicliștii putând să treacă la vecini doar
cu buletinul.
P.S. Cu toate că a fost o zi ca de iarna cu vânt rece ce îți intra până în oase, muncitorii erau prezenți la datorie, la km 21... Respect !
Pe sub podul de la Sânmihaiul Român
Noul subpasaj de la podul feroviar Modoș
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu